ΝΕΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ:

Δευτέρα 13 Ιουλίου 2020

ΟΤΑΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΣΠΑΡΤΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΣΤΕΡ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ



Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.



Αρτέμης Σώρρας: Είναι τιμή μου που είμαι στην Σπάρτη και είναι η πρώτη φορά που έρχομαι. Είμαι Δωριής και εγώ από την Πελοπόννησο είμαι. Θα σεβαστώ τον χώρο της Σπάρτης και η ομιλία μου θα είναι καθαρά όσο πιο λακωνική γίνεται με σεβασμό στην πιο διαφημισμένη στον πλανήτη λέξη Σπάρτη και Σπαρτιάτες. Όλες οι δυνάμεις, όλες οι στρατιωτικές δυνάμεις του πλανήτη όταν μιλάνε για Σπάρτα μιλάνε για τους μάστερ του πολέμου. Είναι τόσο μοναδικός ο χώρος της Σπάρτης γι’ αυτό και δεν έχει μείνει καμία πέτρα πουθενά. Ούτε μία πέτρα δεν έχουν από την πόλη της Σπάρτης. Πρώτη φορά ήρθα και ο δρόμος θυμίζει ότι κάνεις ειδική διαδρομή σε WRC το 2015 ε, στην Πελοπόννησο; Σε μία πόλη που σε όλα τα μέρη του πλανήτη είναι τόσο γνωστή, για τόσο μεγάλη ιστορία και θέλετε να δούμε ότι αυτή είναι η Ελλάδα και διοικείται από Έλληνες.

ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΟΜΙΛΙΑ ΣΚΑΛΑ ΛΑΚΩΝΙΑΣ 29/03/2015 




                                     ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΣΚΑΛΑ ΛΑΚΩΝΙΑΣ




Η ΜΟΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΕΣΕ ΠΟΤΕ ΗΤΑΝ ΤΗΣ ΣΠΑΡΤΗΣ
Οι άξιοι πολεμιστές και συνεργάτες μου σας εξήγησαν πολλά πράγματα. Εγώ θα είμαι λακωνικός μένω στις αποδείξεις και όχι στα λόγια το τι λέει ο κάθε ένας. Εσείς είστε Σπαρτιάτες και σίγουρα θα με καταλάβετε καλύτερα. Άλλωστε οι Σπαρτιάτες ήταν: “Δείξε μου κατάλαβα” Δεν άντεχαν τους Αθηναίους που έρχονταν και μιλούσανε 3 ώρες για να ζητήσουνε κάτι. Για μένα και γι’ αυτό που πρεσβεύω η μόνη δημοκρατία που υπάρχει η πραγματική και που ποτέ δεν έπεσε είναι της Σπάρτης και δεν είναι της Αθήνας. Η Σπάρτη είχε την πρώτη δημοκρατία και δεν έπεσε ποτέ. Η Αθήνα είχε οχλαγωγία και ολιγαρχία.
ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΟΜΙΛΙΑ ΣΚΑΛΑ ΛΑΚΩΝΙΑΣ 29/03/2015







ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:



ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:




ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad

Your Ad Spot

ΣΕΛΙΔΕΣ